Mis on IT hooldus ja miks ettevõtetel seda vaja on?

Infotehnoloogilisi seadmeid leidub tänapäeval igal pool. Nii kodudes kui ka ärides. Seadmete kasutamine on muutunud lihtsaks, kuid nende hooldamine on muutunud raskemaks ja tihti on IT probleemide lahendamisel vaja pöörduda spetsialistide poole, et vältida hiljem teadmatusest lisanduvaid kulusid. Üldjuhul ei olda kursis, et nagu autode regulaarne hooldamine, vajab ka IT süsteem regulaarset hooldamist. IT hooldus on neile ettevõtetele, kes hindavad korrektselt toimivat IT süsteemi võlusid.

Hooldusteenus tagab ettevõtetele IT-süsteemide korrektse toimimise. Ettevõtetel on tähtis, et IT süsteemid ei põhjustaks tööseisakuid ja et ettevõttesisesed andmed oleksid väliste tegurite eest kaitstud. Ettevõtte IT-süsteemi toimimise eest vastutab teenusepakkuja, kes hooldab arvutiparki ja tagab erinevate teenuste, nagu internetiühenduse ning veebimajutuse toimimise. Kõik teised teenused nagu monitooring, dokumentatsioon ja paljud muud teenused on teenusepakkuja keskkonnas.

IT-hooldusteenus on ettevõtetele mugav, sest see aitab ettevõtte töötajate tööd efektiivsemaks muuta, kuna probleemide lahendamine jääb teenusepakkuja õlule. Ettevõtte töötajatele tähendab IT-hooldusteenuse sisseostmine, et teenusepakkuja on probleemide lahendamisel alati valmis reageerima. Süsteemi arenduses räägivad kaasa teenusepakkuja spetsialistid, kes oskavad luua tänapäevaseid lahendusi, mis hoiaksid kokku ettevõtte ressursse, muudaks tööprotsessid efektiivsemaks ja tõstaksid töötajate produktiivsust.

IT-hooldus tagab ettevõtte informatsiooni varundamise igaks olukorraks. Kõik informatsioon salvestatakse pilvekeskkonda ehk juhul kui arvuti või telefoniga peaks midagi juhtuma, siis vajalik info saadakse kiirelt pilvekeskkonnast kätte. Kui kasutusele on võetud ka pilvevarundus, siis jäävad andmed tagantjärele kättesaadavaks ka eelnevate versioonidena.

Tekkinud probleemide lahendamine on kiire. Teenusepakkuja peab kasutama kaughaldussüsteeme, mis tähendab seda, et probleemi lahendamiseks ei pea Teie töötajad ootama eksperti, kes füüsiliselt arvuti juurde tuleks ja paar hiireklikki teeks. Selle asemel saab tänapäevase tehnoloogia abil tehnik probleemist teada juba enne, kui Teie töötaja selle avastab. Selleks ajaks, kui tehnikuga ühendust võetakse, võib probleem juba lahendatud olla. Lisaks jäävad IT-haldusteenuse kasutamisel ära kommunikatsiooniprobleemid – kui tekib probleem, siis töötajad saavad tehnikuga ise ühendust võtta, mitte ei pea delegeerima probleemi juhatajale, et tema IT spetsialistile edasi ütleks, millega tegeleda on vaja.

Haldusteenuse ülesandeks on probleeme ennetada, mitte neid ainult lahendada. Paljusid probleeme saab enne nende tekkimist ära hoida. Meie kogemus on näidanud, et teenusepakkuja professionaalsus aitab ettevõtetel ära hoida IT-süsteemist tulenevaid tööseisakuid. Reageerimiskiirusele aitab kaasa teenusepakkuja know how süsteem ehk kõik tekkinud probleemid salvestatakse ning järgmisel korral leitakse tekkinud probleemidele kiirelt lahendus.

Kokkuvõtteks võib öelda, et IT-hooldusteenus sobib neile, kes soovivad oma töötajate ressursid suunata põhitegevusele, hoida kulud madalal, garanteerida ettevõtte produktiivsust rikete ennetamise kaudu ning kasutavad IT’d kui konkurentsieelist teiste konkurentide ees. IT-süsteemi hooldamisel ei ole vahet, kas tegemist on väike- või suurettevõttega. Infotehnoloogilised lahendused lihtsalt peavad jätkusuutlikkuse tagamisel toimima – selle ilmestamiseks proovige üks päev ilma arvuti või internetita tööd teha. Suur hulk töö jääb niiviisi tegemata, eks ole?

IT hooldusteenusest lähemalt.

digifi@digifi.ee

Tere!

Sinu paremaks mõistmiseks vali, millega saaksime sind järgmiseks aidata