Miks peaksid ettevõtted kasutusele võtma Office 365 lahenduse?

office 365 lahendus

Ettevõtetel on palju igapäevaseid probleeme, mida erinevad tarkvaralahendused aitavad lahendada. Olgu selleks failide jagamine, suhtlus, meilivahetus, töötajate vaheline suhtlus, raamatupidamine jne. – kõigi probleemide jaoks on olemas sadu rakendusi ja programme, mis neid valdkondi efektiivsemaks teevad.  

Tihti aga tehakse uue tööd hõlbustava tarkvara valikul vähe uurimistööd ning otsustakse võtta iga tahu jaoks eraldiseisev tööriist.

Meilirakendus toimub ühes keskkonnas, tööülesannete dokumenteerimine teises ja töötajate vaheline suhtlus kolmandas. Puudub ettevõtte universaalne tööriistakast, mis võimaldab kõiki valdkondi üheks tervikuks kokku liita. 

Täna tahame rääkida ühest sellisest universaalsest tööriistakastist, mis toob mitmed murekohad kokku ja lahendab neid kõiki ühes keskkonnas.

Nimelt on Office 365 lahendus hea valik neile, kes soovivad kõiki tööülesandeid teha ühes kohas, samal ajal vahetult suhelda oma kollektiivi või koostööpartneritega ning seda kõike dokumenteeritult ja turvaliselt. 

 

Kõik rakendused ühes kohas 

Office 365 lahendus hõlmab endas meile kõiki tuntud rakendusi: Word, Excel, Powerpoint ja Outlook. Antud tööriistad tulevad Office 365ga kõige uuemas versioonis, mis kaasajastavad ettevõtte tegevust.

Lisaks rohketele võimalustele tabelite, esitluste ja tekstifailide loomisel, jäävad ära ka probleemid erinevate litsentsite pideva uuendamisega. Uuendused on aga tihti tavapärased, kui tegemist on uue sülearvutiga. Enamasti on neil kaasas baaspaketi Office’i rakendused, mis pidevalt litsentside sisestamist meelde tuletavad.

Samuti on ettevõte seisukohast tähtis loodud faile ka kiiresti jagada. Ka seda probleemi leevendab Office 365, pakkudes võimalust kõiki tähtsamaid dokumente pilve üles laadida ning sealt kolleegide või klientidega jagada.

office365

See omakorda vähendab peavalu sama faili erinevate versioonide tekkimisel, kui failiedastus toimub töötajate vahel meili teel. Pilvelahenduse puhul saavad töötajad sama faili täita ja muuta samal ajal. Samuti saab Office 365 lahendusega kõik rakendused alla laadida lisaks arvutile ka telefoni või tahvelarvutisse.

Tööfailid on seega kättesaadavad ka kontorist lahkudes. 

Kuigi Outlookiga on juba paljud meist tuttavad, siis täislahendus pakub brauseripõhise Outlookiga võrreldes rohkem võimalusi.

Eelnimetatud rakendused saab ühendada meilitarkvaraga ja edastada loodud faile väga lihtsasti ja kiirelt. Samuti on võimalik ühendada kõik ettevõtte e-mailid ühte keskkonda ning mõne klikiga hallata nii ettevõttesiseseid kui ka -väliseid töömeile.

Outlookiga on võimalus hallata oma kalendrit ja kontaktiraamatut ning seda kõigis kasutatavates seadmetes. Lisaks selle on Office 365ga võimalik hallata meilitarkvara kasutajaid, lisada vajadusel uusi või taastada vanu. Seda jällegi kõike ühest ja samast kohast.  

 

Vahetu suhtlus ja kiire töövoog 

Ettevõttesiseseid dokumente ei pea alati meili teel saatma. Saab ka lihtsamini.

Microsoft Teams on üks Office 365 lahendustest, mis toob kogu kollektiivi suhtluse samale platvormile. Teamsiga saab pidada meeskonnasiseseid vestlusi, teha vajadusel koosolekuid kõne või video teel ning vajadusel koondada ja hallata ettevõttesisest kalendrit. 

Koosolekuid saab teha ka inimestega, kes ei ole sinu ettevõtte töötajad. Kui koostööpartnerid või kliendid kasutavad samuti Teamsi, saab väga lihtsasti ka nendega suhelda.

Lisaks vestlustele ja kõnedele, on võimalik koosolekuid planeerida, teha märkmeid või vajadusel kaasata inimesi telefoni teel, kuigi viimane neist nõuab lisateenuste tellimist. Samas on aga võimalik kogu ettevõtte telefonisüsteem üle viia Teamsi. 

Kuigi Office 365 ampluaa võib esmapilgul silme eest kirjuks visata, siis on Microsoft Teams üks selle sambaid.

Lisaks tavapärasele vestlusele ja koosolekute pidamisele kaasab Teams oma rakenduse alla ka failide jagamise, töövoo dokumenteerimise ja palju muud. Kõike saab teha ühest kohast, ilma et peaks navigeerima erinevate programmide ja suhtlusviiside vahel. 

Kogu Teamsi süsteem on ehitatud produktiivsuse suurendamisele. Kuna rakendusest endast ei pea väljuma ning kõik töö saab tehtud ühes kohas, ei teki mõttetut ajakadu ja ettevõtte ressursside raiskamist ebavajalikele lahendustele. 

Kui ettevõtte on aga mõned kolmanda osapoole rakendused oma igapäevaellu lisanud ja nendest lahti ütlemine ei oleks valutu, siis saab vajadusel näiteks Trello, Dropboxi või Google Drive’i Teamsiga ära ühendada. 

office 365

Uute töötajate lisamine olemasolevasse süsteemi on samuti lihtne. Lisaks sellele on värskete tiimiliikmete välja koolitamine kordades kiirem, kuna teadmiste edasiandmiseks vajaminevad materjalid saab ümberseadistada ettevõtte Wikiks 

Ehk meeskonnajuhid saavad ühe korraga kõik materjalid Teamsi üles laadida ning uued töötajad saavad need vajadusel ka sealt kätte. Jääb ära protsess, kus materjale peab meili või Skype’i teel saatma, rääkimata veel väljaprintimest.

Võib vabalt öelda, et Microsoft Teams on suurepärane lahendus ka suure kaadrivoolavusega ettevõtetele.  

 

Miks peaksin kolima Office 365 lahenduse peale? 

Kuigi ettevõtetel on välja kujunenud kindlat töövood ja -mustrid, mida päevapealt muuta ei saa, aitab üleüldine tegevuste digitaliseerimine ja rakenduste ühe katuse alla kolimine tõsta üleüldist produktiivsust.  

Office 365 on väga kasutajasõbralik.

Erinevad rakendused aitavad ettevõtte töötajaid ja nende tegevusi paremini hallata. Seda eriti ettevõtetel kellel on mitmed töötajad igapäevaselt kodukontoris ja ettevõtetel, kellel on rohkelt projekte, mis vajavad pidevat dokumentatsiooni. 

Kasutajasõbralikkusele lisaks on rakenduste seadistamine väga lihtne.

Microsoft on ise välja töötanud mitmeid õppematerjale, mis tupikusse joostes kindlasti kasuks tulevad.

Samuti on kõik rakendused pidevalt uuendatud kõigi töötajate arvutites. Olgu selleks Word, Excel või Skype, probleemid kokkusobimatute tarkvara versioonidega on ajalugu. 

Kõik rakendused ja failid on töötajate vahel sünkroonitud ning neile saab ligi igal vajamineval hetkel kas arvutist või telefonist.  

Samuti on Office 365 lahendus väga kuluefektiivne lahendus, sest ettevõte peab maksma litsentsitasusid kasutajate arvu pealt.

Seega pole vaja tasuda iga aasta ühte suurt summat. Igakuised tasud on fikseeritud kasutajate arvule ning arvestades, mida Office 365 kaasaegsele ettevõttele võimaldab, on tegemist väga mõistliku pakkumisega. 

 

Kui oled Office 365 lahendustest huvitatud ja soovid neid ka oma ettevõtte produktiivsuse parandamiseks, võta meiega ühendust.

Konsulteeri meiega digifi@digifi.ee või helista 322 3422.

www.digifi.ee

Interneti kiirusetest

IT-teadlik internetikasutaja teab une pealt, kui kiiret internetti ta kasutab. Küll aga kipub vahetevahel internet hanguma, mistõttu teadliku tarbijana kipume me oma internetikiirusele interneti kiirusetesti teostama.

Internetikiiruse täpsema mõõtmistulemuse saamiseks soovitame ühendada arvuti ruuteri külge kaabliga. Ühtlasi on soovitatav sulgeda kõik muud rakendused, mis võiksid internetti testi teostamise hetkel kasutada – kõik selleks, et saaksite võimalikult täpse ülevaate kiirusetestist.

Mitme arvuti vahel internetiühendust jagades ei tohiks teised arvutid samal ajal internetti kasutada, kui teostate kiirusetesti.

Kuidas sooritada interneti kiirusetesti?
  1. Ava kiirusetest aadressilt fast.com;
  2. Algab interneti kiirusetest:
    1. Esmalt kuvatakse allalaadimiskiirusInterneti kiirusetest
  3. Rohkema informatsiooni saamiseks vajutage „See more info“

Interneti kiirusetest

 

Kui Te fast.com andmeid ei usalda ning soovite kasutada teist internetikiiruse testi, siis leiate selle SIIT.

Microsofti pilveteenused – miks neid kasutama peaks?

Kas teadsid, et 80% Fortune 500 ettevõtetest kasutavad Microsofti pilvelahendusi?

1) Microsofti pilveteenuste kasutamine tõstab IT-süsteemi turvalisust

Kasutades majasiseseid serverilahendusi on Sinu ettevõte suurema riski all erinevatele infoleketele. Lisaks sellele vajavad ettevõtted üha rohkem juriidilist know-how’d klientide info salvestamise kohta. Eriti hiljutise GDPR regulatsiooni raames.

Microsofti pilveteenused pakuvad täielikku turvatunnet väike- või keskmise suurusega ettevõtetele, sest Microsoftil on võimekus globaalsete küberohtude ennetamiseks ja nende vältimiseks. Majasiseste serverilahenduste puhul ei suudaks ükski väike-ettevõte oma riske maandada nii edukalt, kui seda teeb Microsoft, sest: Loe edasi…

Fotode hoiustamine – millised võimalused selleks olemas on?

Mitte miski ei säili igavesti. Nii ka fotod, mis me pildistanud oleme. Inimesed kaotavad päevast-päeva oma nutitelefone või satuvad erinevatesse situatsioonidesse, kus digitaalsed fotod hävinevad või kaovad. Selleks, et neid olukordi vältida ja läbielatud elamusi säilitada, pakume me välja mõningad lahendused.

Pilveserverid

Kõige turvalisem ja lollikindlam viis oma fotode hoiustamiseks on tehes seda pilveserverites. Pilveserverite plussiks on see, et fotode hoiustamisel ei ole piire. Sa võid üles laadida 100MB, 1GB või kasvõi 23TB jagu fotosid – maht ei ole piiriks. Lisaks sellele on pilveserverites olevad fotod alati internetiühenduse olemasolul kättesaadavad. Miinuseks on aga igakuine makse, mida oma fotode hoiustamiseks tasuma pead. Kuna hind kujuneb mahupõhiselt, siis maksad Sa just nii palju, kui palju Sul hoiustamiseks mahtu vaja läheb. Olemas on ka tasuta võimalusi, nagu näiteks Google Photos ja Google Drive, kuhu on võimalik üles laadida 15GB jagu fotosid ning Dropbox, mis võimaldab 2GB andmeid üles laadida täiesti tasuta. Loe edasi…

Kaks rakendust, mille abil meeskonna suhtlust efektiivsemaks muuta!

Ei ole tähtis kas Sinu ettevõttes on meeskond suur või väike. Meeskondade omavaheline suhtlus on ettevõtte efektiivsuse tõstmisel A ja O. Seepärast tuleb töötajatele infovahetus teha võimalikult mugavaks, kiireks ja kättesaadavaks. Täna tutvustamegi kahte rakendust, mis aitavad meeskonnavahelist suhtlust ja tööde koordineerimist efektiivsemaks muuta. Loe edasi…

Kuidas IT mõjutab teenuse või toote kasutajakogemust?

Digifi Eesti - Kasutajakogemuse tõstmine IT abil

Sinu ettevõtte edukus sõltub sellest, kui mugavat, kiiret ja asjakohast teenust või toodet Sa oma klientidele pakkuda suudad. IT hooldusteenus pakub Sulle võimalusi tehnoloogia abil kliendi positiivset kasutajakogemust tõsta.

Kuidas see saavutatakse? Selleks uurime esmalt, kuidas klient Teie ettevõtte IT-süsteemi ja teenustega üldse kokku puutub:
  1. Mobiilirakenduse, veebilehe, SaaS või mõne muu tarkvara kaudu, mida klient otseselt kasutada saab;
  2. Kliendihalduri, klientideeninduse, müügi või mõne muu tööprotsessi kaudu, millega klient kaudselt teenuse või toote tarbimisel kokku puutuda võib ja mille osutamisel kasutatakse erinevaid IT teenuseid.

Loe edasi…

Google Calendar aitab Sul kohtumisi lihtsalt ja mugavalt meeles pidada!

Digifi Eesti

Ajaplaneerimine on kiires ärimaailmas tähtsal kohal. Selleks, et erinevad tähtpäevad, kohtumised ja muud sündmused hästi meeles püsiksid, ei ole vaja palgata sekretäri või asjaajajat. Vaja läheb head ajaplaneerimisrakendust, mis vastaks Sinu vajadustele ja mis veel parem – ei maksaks Sulle sentigi! Sobiv rakendus lihtsate ajaplaneerimisvõimalustega on Google Calendar, mis on kõigile tasuta kättesaadav.

Google Calendar aitab kiiresti planeerida kohtumisi ja sündmusi ning saada nende kohta meeldetuletusi, et need tegutsemise käigus ei ununeks. Calendari saab samaaegselt kasutada terve meeskond. See tähendab, et planeeritud sündmuste jagamine kolleegidega on lihtsam ning selle abil on teil olemas ka ülevaade sellest, mis perioodil mõni meeskonnaliige vaba või hõivatud on. See annab võimaluse projektijuhtidel planeerida oma tööd meeskonnaga minuti täpsusega ning selle kaasabil tõuseb terve projekti produktiivsus. Loe edasi…

IT konsultatsioon enne uute tehnoloogiate kasutusele võtmist!

IT konsultatsioon

Üldiselt on uute tehnoloogiate ja tarkvarade kasutusele võtmine ettevõtetele raskendatud, sest ülevaade uute lahenduste osas ettevõtetel puudub. IT teenuseid pakkudes oleme näinud situatsioone, kus valed otsused uute tehnoloogiate kasutusele võtmisel on ettevõtetele maksma läinud suuri summasid. Just seetõttu, et pole veendutud selles, millised IT vajadused ettevõttel tegelikult on.

Ettevõtte reaalsed vajadused leitakse IT meeskonna ja töötajate ühise jõupingutuse abil, kui:
  • töötajad annavad tagasisidet praeguste lahenduste kasutamise kohta ja pakuvad välja ideid, kuidas nende tööprotsessid efektiivsemaks muuta saaks;
  • IT meeskond võtab töötajate tagasisidet kuulda ja teeb süvitsi uurimistööd olemasolevate IT lahenduste kohta, mida võiks töötajate probleemide lahendamiseks kasutusele võtta.

Ettevõtte juhina oled Sa huvitatud sellest, et Sinu töötajad kasutaksid ettevõtte poolt võimaldatud tööriistu maksimaalselt ära. Kuid nagu ikka, satume me rutiinse töö tagajärjel oma harjumuste küüsi ja kui me uute tehnoloogiate ning võimalustega sammu ei pea, siis kipuvad töömeetodid ajale jalgu jääma. Et seda ei juhtuks, tasuks lisaks uute tehnoloogiate kasutusele võtmisele oma töötajaid uute seadmete ja tarkvarade osas harida.

Kui ettevõte võtab kasutusele uut sorti tark- või riistvara, siis on tähtis, et kõik töötajad, kes uute seadmete või programmidega kokku puutuvad, teaksid, millised lisavõimalused neil uute tehnoloogiate kasutamisel tekivad.

Kui kasutusele võetakse uus arvutiprogramm või seadeldis, siis üldiselt toob see endaga kaasa muudatusi, mida vanema generatsiooni tehnoloogia pakkuda ei suutnud. Nende võimaluste iseseisvalt tundma õppimine töötajal kaotab Sinu ettevõtte jaoks hinnalist ressurssi – AEGA. Kõige ratsionaalsem on palgata professionaal, kes õpetaks Sinu töötajaid uusi tehnoloogiaid kasutama.

Kui töötaja teab, millised lisavõimalused tal oma töö hõlbustamiseks juurde tekivad, tõuseb ka tema tööviljakus. Kasutades uusi tehnoloogiaid ja koolitades järjepidevalt oma töötajaid neid teadlikult kasutama, aitab see Sinu äril tõsta:

  • töötajate moraali ja töökoha rahulolu;
  • töötaja produktiivsust, mis väljendub positiivsemates finantsnumbrites;
  • töötajate võimet uute tehnoloogiate kasutusele võtmisel tulevikus;
  • innovatsiooni taset ettevõtte siseselt.

Seega pole uute tehnoloogiate kasutusele võtmine lihtne. Seadmete ostmine ja nende kontorilauale paigutamine ei tähenda seda, et neid kasutada osatakse või nende järgi ei pruugi üldse vajadust olla. Põhjalik eeltöö, Sinu ettevõtte tööprotsesside tundmine ja väga head teadmised IT maailmas annavad Sulle uute tehnoloogiate kasutusele võtmisel edusammu.

Kui ka Sinu ettevõttes oleks vaja läbi viia seadmete/tarkvara uuenduskuuri, siis IT konsultatsiooni käigus leiad Sa koheselt oma probleemile sobiva lahenduse!

taavi@digifi.ee

Professionaalne veebileht – miks Sinu ettevõte seda vajab?

Digifi Eesti veebileht
1. Veebileht tekitab Sinu ettevõttes rohkem usaldusväärsust

Üha rohkem inimesi otsivad interneti kaudu oma probleemidele lahendusi. Sama tehakse ka uute toodete või teenuste ostmisel. Enne kaubanduskeskusesse või esindusse suundumist tehakse põhjalik eeltöö internetis. Kui Sinu ettevõttel ei ole professionaalset veebilehte, siis ei saagi potentsiaalsed kliendid Sinu poolt pakutavatest teenustest või toodetest kunagi teada. Veebileht on Sinu ettevõtte nurgakivi – ilma selleta Sa tänasel päeval enam ei saa!

Siinkohal võid Sa öelda, et profesionaalset lehte ei ole vaja. Piisab ju lihtsast ja odavast kodulehest. Kui Sinu eesmärgiks on jätta potentsiaalsele kliendile enda ettevõttest odavat muljet, siis võib see tõesti nii olla. Kuid korralikult läbimõeldud ja planeeritud veebileht jätab Sinu ettevõttest palju usaldusväärsema ja professionaalsema mulje, mis kindlasti aitab Sul võita keskmisest kõrgema maksevõimega klientide tähelepanu.

2. Veebileht säästab Sulle pikas perspektiivis raha

Investeerides ettevõtte veebilehte kohe alguses, aitab see Sul pikas perspektiivis säästa väärtuslikke eurosid. Veebiarendus on ühekordne investeering. Kuigi hiljem tuleb veebilehte iga-aastaselt hooldada ja muuta, siis on see lisainvesteering olematu, arvestades seda, kui suure hulga potentsiaalsete klientideni Sa oma veebilehega jõuad.

3. Veebileht on Sinu parim müügimees

Sinu veebileht on 24/7 ärkvel. Ta on 24/7 tööl. Kuid nagu iga müügimehega, kehtib samamoodi ka veebilehe puhul see kui osav Sinu müügimees on. See tähendab seda, et Sinu veebileht peab olema läbimõeldult üles ehitatud. Et seda saavutada, on vaja veebilehte panustada oma aega ja mõttetööd, et see tooks välja Sinu ettevõtte eelised ja suunaks klienti soovitud tegudele.

Müügitehnikad muutuvad ajas ja sama kehtib ka veebilehe puhul. Järjepidev uute lahenduste väljamõtlemine ja testimine aitab aja jooksul tõsta Sinu veebilehe müügitaset.

4.Veebileht võimaldab Sul jõuda suurema hulga inimesteni

Sinu ettevõtte veebileht on kättesaadav kõigile, kel on olemas internetiühendus. Kuna aasta-aastalt internetikasutajate arv kasvab, siis jõuab Sinu veebileht üha suurema hulga inimesteni. Mitte ainult Eestis, vaid terves maailmas.

5. Veebileht annab Sulle võimaluse kuvada oma tehtud töid

Kui Sa pakud teenust, siis on veebileht sobivaim koht oma tehtud tööde kuvamiseks. Kui inimesed otsivad Sinu ettevõtte tegevuse kohta informatsiooni ja näevad ühtlasi tehtud töid, siis annab see Teie ettevõttele usaldust juurde, et tegemist ei ole mingite sossseppadega!

6. Veebileht säästab Sulle aega

Milleks tegeleda kliendisuhtlusega, kui lihtsamatele küsimustele leiaks ta vastused Sinu veebilehelt ise? Suurem osa inimestest ei ole huvitatud Sulle helistamisest või e-kirja saatmisest. Ta pigem kulutab mõne lisaminuti selleks, et leida sobivat informatsiooni internetist. Kui Sinu veebileht pakub võimalust tekkivatele küsimustele vastuste saamiseks, siis oled Sa õigel teel. Kui kliendil tekib huvi Sinu poolt pakutava vastu, siis võid kindel olla, et helistamise hetkeks on klient saanud põhilise informatsiooni kätte.

7. Veebileht on Sinu ettevõtte omand ja Sinu kontrolli all

Tihtipeale kiputakse seda unustama. Mida me selle all mõtleme? Veel tänasel päeval on palju ettevõtteid, kes arvavad, et kui nad internetikataloogis või kollases telefoniraamatus kirjas on, siis nad on internetist ülesleitavad. Kuid mis saab siis, kui see internetikataloog kinni pannakse või kui enam kollaseid telefoniraamatuid ei trükita? Teadliku ettevõtjana kindlustad Sa enda seljatagust ja seetõttu lood endale veebilehe, sest Sinu veebilehelt ei saa keegi informatsiooni maha võtta (v.a võimuorganid või häkkerid, kes suudavad ebaturvalise lehe üle kontrolli saavutada).

Digifi Eesti OÜ
Veebilehtede ja -poodide loomine ning haldamine
Lisainfo digifi@digifi.ee

Miks valida Lenovo ThinkPad seeria sülearvuti endale tööarvutiks?

ThinkPad sülearvutid, mida hakati müüma alates 1992.aasta oktoobrist, oli algselt IBM tootevalikusse kuuluv äriklassi sülearvuti. ThinkPad pidi esindama kontseptsiooni, mis avab oma tõelise olemuse pärast sülearvuti kaane avamist.

2005.aastal ostis Lenovo IBMi käest ThinkPadi osakonna ja brändi ning hakkas neid Lenovo brändi alt tootma ja turustama. Kuigi algselt oodati pärast ThinkPadi osakonna ostu Hiina tootjalt kvaliteedi langust, siis pidid kriitikud kiirelt oma sõnu sööma hakkama. Lenovo on suutnud tänaseni hoida ThinkPadide lippu kõrgel ning omast kogemusest julgeme kindlalt öelda, et ThinkPad on äriklassi sülearvutite lipulaev tänase päevani.

Miks valida ThinkPad sülearvuti endale tööarvutiks?
  1. Pikk aku tööaeg. ThinkPad on mõeldud rahuldama äriklassi vajadusi, mistõttu on ThinkPad sülearvutite akud üldiselt pika tööajaga. Eriti pikka tööaja võimalusi pakuvad T- ja X-seeria sülearvutid, mis toetavad tänasel päeval kahe tasemelist Power Bridge Battery Systemit. Lihtsamalt öeldes on selle süsteemi puhul Sinu arvutis 2 akut – üks, mis on mitte-eemaldatav ja teine, mis on eemaldatav. Kahe aku süsteem võib pakkuda Sulle kuni 14h tööaega ühe laadimisega.
  2. Mugav klaviatuur. Ärikliendi sülearvuti peab kannatama väga head pingetaluvust klaviatuurile. Seetõttu on tähtis, et klaviatuuri paigutus oleks mugav ja ergonoomiline ka pärast pikka trükkimist.
  3. Tipptasemel arvuti riistvara. Tööarvuti peab olema kiire ja võimas, sest iga ettevõte soovib olla efektiivne. Lenovo on oma äriklassi arvutite puhul leidnud väga hea tasakaalu riistvara kvaliteedi ja hinna osas.
  4. Võimalus täiendada oma sülearvuti riistvara. See on kasulik olukorras, kus uue sülearvuti ostmine ei ole mõistlik lahendus pärast paari aastat kasutamist. See tähendab seda, et paar aastat vana arvutit on vajadusel võimalik täiustada uute ja paremate juppidega ning teha vanast ja aeglasemaks muutunud rüperaalist taaskord korralik sülearvuti.
  5. Lenovo sülearvutid on vastupidavad ja seetõttu väga hinnatud. Neid on võimalik kasutada nii kontoris kui ka tööstuses, metsas või kus iganes. Thinkpadid on nii vastupidavad, et 2003.aastast alates on ainult Lenovo ThinkPade Rahvusvahelises Kosmosejaamas kasutatud.
  6. Kõrge järelturu hind. Just nimelt. ThinkPad sülearvutitel on kõrge järelturu hind. Seda seetõttu, et ThinkPad on ärimaastikul väga populaarne ja hinnatud oma kvaliteedi tõttu ka järelturult ostes.
Kas Digifi Eesti soovitab soetada tööarvutiks Lenovo ThinkPad sülearvuteid?

Absoluutselt! Senine kogemus näitab, et ThinkPadid on kvaliteetsed, vastupidavad, mugavad kasutada ja väga kõrge järelturu hinnaga.

Kui soovid omale uut äriklassi arvutit või Lenovo ThinkPadi, siis kirjuta meile digifi@digifi.ee ja leiame Sulle parima lahenduse uue tööarvuti soetamisel.
www.digifi.ee